Tuesday, October 28, 2008

:: Gambar-gambar kegembiraan Aisy ::

Aku tensen sungguh la ngan connection mlm ni...mcm tapai ... slow tahap turtle...gamba2 kat bawah ni adalah gamba raya yg sempat di uploadkan...ni pun sampai 8 jam nak kena tunggu..gila hapa..ok la..keterangan gambar mengikut urutan;
Gambar 1. Gambar kontrol aku dan ann tapi telah di slekkan oleh si Aisy.. ade byk lagi nak upload ..tungguuuuuu....
Gambar 2. Masa ni teringat si luqman(tiada dlm gambar)..spupu asben aku..die kecik lagi..skolah darjah 2 cam tu..die ckp kat aku " kak mimie, kenapa kaki aisy pendek??" aku gelak tahap gaban..sebab die merujuk kepada samping si aisy yg terlondeh tu sampai nampak sikit je kaki... haha
Gambar 3. Aisy dengan senyuman darlie nye sampai memandang kamera no 1... eh?? papa dia tengok kamera no brapa pulak ni?? confused aku...
(Maaf kualiti gambar tidak berapa menarik disebabkan pakai kamera phone murah je...)



1 comment:

Nasya Nasruldin said...

gambar pakai sari jgn lupa upload plak...