Thursday, November 6, 2008

:: 5 sebab aku rasa seronok kat ofis hari ni.. ::

1. Sebab semua bos-bos besar dan bos-bos kecik tak de kat ofis...ade yg p retreat kat bukit tinggi dan ade yg p training...so boleh la aku buat keje dengan begitu bergaya hari ni ..
2. Sebab this morning aku bukak email ade satu article yg sangat best dan aku akan kongsi dengan korang hari ni..credit to Kak Eri..walaupun aku tatau dari mana dia dpt mail tu..
3. Sebab hari ni abang p keje dengan senyuman yg sangat manis..aku tatau kenapa tp aku suka!!
4. Sebab Aisy ari ni pun bangun tdo..senyum berjela2...mana taknye smalam dia buli papa dia wat susu kol 3 pagi hehehe... :D
5. Sebab hari ni...aku dtg lambat tp buat mcm tade apa2...(habislah appraisal aku thn ni)... tp syhh bukan sengaja...jem kat jln putra perdana tu..ade kete 6 bijik eksiden langgar bontot kete masing2...

1 comment:

Nasya Nasruldin said...

ye ke keta xcident sampai 6 bijik???... i tengok jem pasal satu moto ni langgar anjing... abg tu jatuh n berdarah mulut... tu je...