Tuesday, December 16, 2008

:: D.I.Y ::

Hari Ahad hari tu dengan penuh semangat aku pegi umah Kak Bib, nak suruh jugak die jahit string curtain aku ni. Tunggu punya tunggu ade la dekat 3 jam gaks lepak kat rumah dia...Balik je...singgah MyDIY bli brg2 and sampai je umah..tak sempat tuka baju ...si Ann dah sibuk dah p amek tangga apa sume.. mlm kol 9 baru siap ...so inilah hasilnya....Buat masa skang ni aku tayah kuarkan ribu riban just nak wat store bawah tangga tu...biar lah...aku dah ade future plan apa aku nak wat dengan bawah tangga tu..aku tanak umah aku nampak sempit...
String curtain ( gamba resolution very low)

2 comments:

Nasya Nasruldin said...

bawah tangga tu bulih wat tempat ternak kambing biri2...

:: Princess Violet :: said...

hurm,....me wat ternak semut je nak jual semut pulak next year kan recession.