Friday, January 9, 2009

:: Arghhh tidak.. aku peningggg ::

Tibanya hari jumaat mesti duit habis..because.. rehat pun lama.. duit pun byk je mengalir bagaikan air terjun kat taman negara...hari ni as usual...aku menghabiskan duit lagi kat Flea market kat Streetmall... Tapi takpe..menghabiskan duit untuk pendidikan Aisy..cewahhhhh.. dapatlah jugak beli 3 buku utk Aisy...argh i can't wait nak balek nak bagi Aisy... utk bapak Aisy as usual takde.. tp aku dah amek hati die dengan membeli sebuah pau kari ayam .. kekekek..Syhhhhhh... Hari ni kat flea market sume org pakai tudung Ekin.. nasib baik aku nye pesen ari ni lain sikit..so considered not that weirdo as they are la.. :d cis mulut akuh jahat sungguh!!Anyway... aku pening jugak....kena jual lebih byk brooch lah mcm ni hahahah... tetibe aku teringat.. mana perfume victoria secret aku ni..siap ko Ina!! aku rasa si along laki dia ni dah pening lalat pasal bini die dah besalin..abeh sume die lupa la tu..takpe.. die salu fly maybe next time lah .. aku pun dah dpt perfume J-Lo at the moment..so ok lah..sap sap soi je la.. (bak kata Izani)

No comments: