Friday, January 30, 2009

:: The Enggagement Day ::

Aku sampai kat kampung Sabtu masa cuti CNY aritu...meriah sungguh...mcm nak kenduri kawen!! ade makcik2 tengah wat bunga telur...ade makcik2 tengah siang bawang...pakcik2 pulak tengah buat arrangement bangsal...owh ya tukang masak sapa lagi pakcik ropi lahs...sibuk sungguh die dengan periuk2 besar die tu ...:D pergh. kalah siot aku nye hari bertunang dulu ... agaknye mmg stail org sekarang kot...apa2 pun mmg kelas dengan pelamin bagai..dah tade dah sarung2 cincin dlm bilik cam zaman aku muda2 dulu...apa-apa pun aku ucapkan Selamat Bertunang to adik ipar aku... Ijan dan Isa semoga berkekalan lah kasih kalian sehingga ke jinjang pelamin...
Bekas telur yg comel tu utk org2 kampung yg dtg...kire belah2 sedare mara pompuan lah
Ni salah satu hantaran utk belah lelaki...sume makcik aku buat sendiri..kewl..
Ni pun buat sendiri..p tengok kat kedai bli barang...cik nini buat...cost?? dont ask..mmg murah giler dr yg dijual di kedai...
Mak lah org kuat mejelis...barang2 sume disponsorkan oleh mak..aku sponsor kek je :D ingat lagi aku nak balek kl..mak ckp..lepas ni sibuk dah nak buat bunge telor..mak aii...dasat ah..pendek kata mmg kelas ah kawen ko sok ni Ijan :D
Gambar hantaran ke dua dua belah pihak..pink dr lelaki..hijau dr pompuan aku lupa nak amek gamba satu2...lagi pun byk sgt lah...



Ni belah pompuan nye ni ... theme forest...mmg hutan sungguh lah..ade kayu kayan..ade rame2...



Tak salah aku..hantaran pompuan 13 lelaki 7 kot?? ha masak la ko kawen sok hantaran pompuan 30 kot :D hihi



Ambik berkat...erk???biar btol..die la amek berkat aku hihi




No comments: