Monday, January 5, 2009

:: Saturday yg blurrday ::

Hari ni aku dtg ofis...nak setelkan byk bende...member2 aku cuti...ade yg hantar anak skolah...ade yg resign dpt jadi cikgu...aku? as usual tukang cover keje kengkawan...sampai ofis ade jamming plaks... layan la kejap...lepas tu wat keje dgn tekunnya ... tgh syok2 wat keje...kol 3 cam tu si Ann call..."Abg ngan Aisy tak leh masuk umah ni...kunci tinggai kat dlm"...sabo je ler....Ler...pkkan anak aku..mesti die mcm cicak kobeng kepanasan kalau dok luar...aku pun trus kemas2 lebih kureng...terus chau balek...nasib baik keje aku ade byk yg dah setel ...sampai2 umah...si Aisy ngan papa dia dok atas motor.....godek punye godek...ann p lalu ikut dapo kais kunci (nasib baik die tinggai dekat dapo..konon2 nak tunjuk die rajin jemur kain la tu ) hehehe

No comments: