Monday, February 16, 2009

:: Time off to Premcom Mgmt Sdn Bhd ::

Aku mintak time off kol 4 kat Puan ..nak p bayar maintenance fee ...ari ni due date dah..salu Ann bayar..tp die ade keje hari ni so tak leh nak bayar...terpaksalah aku p..dah la ofis die kol 4.45 dah bungkus aku tengok...jenis yg kol 4.59 je dah tutup pintu dah.. sampai ofis aku borak2 ngan akak tu...kak, umah phase 2 ble hand over keys? die ckp owh ujung bulan nanti.. patut lah.. lepas ni sure sibuk jln kat blakang umah aku nih.. lepas dah bayar..balek rumah mandi2 dulu then p amek Aisy...
Ann sampai umah kol 8.15 pm cam tu...aku main berlakon2 ngan Aisy..konon2 aku pengsan...kelakar tengok si Aisy..die gerak2an badan aku ckp "Ibu...ibu...bangun ibu...ibu...uhuk2...(sambil nak nangis coz aku tak bangun bangun) hihi lawak sungguh la..lepas tu aku bangun die gelak..tp intonasi die sangat cute dan kelakar...

No comments: