Tuesday, March 3, 2009

:: Aiskrim McD ::

28 aribulan.. masa ni janji ngan Rahman nak amek kain sari...adik die blajar medic kat India.. bawak balek kain sari..die mintak tolong bawak kat ofis.. sampai sudah aku lom bawak lagi...nanti aku rasa aku nak amek gambar je la...sambil2 nak tunggu si Rahman datang kat McD Puchong Perdana tu.. aku lepak seisi keluarga kat dlm kete..owh ya, before that p drive tru..bli fries..
Aisy tak sabo nak mamam... Eksyen..nak cicah sos..skali pedas...terus tanak...die tolong cicah suap kat papa n ibu je...
Makan eksrem free....
Makan fries...
Comotnye Aisy...
Pergh semangat...
First time die mkn eksrem sendiri...
Lagi aksi2 Aisy mkn eskrem..kelaka ek muke dia..
Menggunakan kad membership Aisy... dapat satu eskrem free....RM3 per year...

1 comment:

anna said...

bolat mate aisy....amik aura ko ke mimi..kekekek


**ritu majlis kawin abg aku**