Sunday, March 15, 2009

:: Aisy- not feeling well ::

Ntah kenapa ptg tadi bangun je tdo Aisy terus muntah2... banyak pulak tu..yg die mkn pagi hari abeh sume keluar..then die jadi lembik je...lepas bagi ORS die seems ok la..then terus melepek je sampai pas asar.. die tdow jap..then aku bagi die mkn vitamin nasi sikit... bawak die kuar p klinik Suraya..aku tau jiran aku tu balek kampung tp aku p gaks la klinik dia..sebabnye dekat...lagi satu pasal aku dan banned panel proton Klinik Hafiz. (aku tak suke doktor linda sorang je sebenonye). Sampai sana dlm kol 7..masa tu kiteorg je ade..tiba2 je ramai pulak dtg...tunggu punye tunggu..skali akak tu ckp..dik bagi abg ni jap eh..aku tengok die mcm tatahan sakit sgt dah ...aku ok je..tengah2 tunggu giliran..aisy muntah lagi..hai kenapa la si kecik ibu ni..salah mkn agaknye?? yg bagusnye pasal si Aisy ni..die akan tunjukkan yg die kuat (mcm aku lah tu??) hehehe..last2 jumpe gaks doc, then as usual bagi ubat demam, angin n ors. So..balek umah bagi aisy bubur vichuda yg sedap tu..then mkn ubat...then tdow...
Masa sedang mendapatkan rawatan daripada Dr Ali :D
Aisy sedikit blur mengenai apa yg akan terjadi seterusnya..
Masa ni tengah tunggu giliran...main kuda..
Kesian Aisy...tak sihat
Kuda lagi...

No comments: