Wednesday, April 22, 2009

:: CSI Vegas- Grissom Departs::

Malam ni kire last episode Grissom dalam CSI. Owsh sedeynye...ceta ni la aku layan since Aisy dok dlm perut. Memang aku admire gile si Grissom ni. Tapi aku puas hati coz ending die .. die pegi kepada Sara...makwe die tuh..kire happily ever after la jugak ..Lepas tengok CSI aku terus surf apa la sebab nye die nak tinggaikan CSI ni..Memang ceta ni tak best kalau tak de dia... uhuk uhuk.. apa nak buat..skali aku jumpa jawapan kepada persoalan aku tu.. Q: Why is Gil Grissom leaving the hit show CSI? A: "The reason I'm leaving is because I'm afraid I'm becoming too comfortable,'' Petersen told Entertainment Weekly. So?? oooooooooooooooooooooooooooo bulat je la...
Team CSI yg best !!
Grissom yg hebat!!
Tak best ah dah tak blakon...

2 comments:

anna said...

tp aku rs mcm grissom masuk balik jer sbb prof yg masuk tu mcm hampeh jer jd CSI

:: Princess Violet :: said...

aaaa biasa ah baru2 :d tp Grissom memang akan jadi "Guest Staring" dlm CSI tu.....