Monday, April 20, 2009

:: Dining Table::

Tau tak the reason why aku beli meja ni;... (Tak sangka pulak match ngan kabinet tv, display and coffee table akuh)
1. Meja mkn aku dah berumur 5 tahun ari ni.( dari aku blajar kat MMU)
2. Kaki meja pun dah rosak ( Ye la tuan die ni ganeh bla duduk...maklumlah kerusi empok kekeke)
3. Kerusi tu sebenarnya utk rumah Cyber ( Kumpul duit tu beli meja baru nih!! )
So now beginilah rupe meja mkn aku yg comel tu. Actually at the first place nak cari 8 seaters .. dah usha pun..tp jauh gile kedai dia kat Klang sana..so aku decide ok la..meja ni pun ok haper...bukannye kalau dpt meja mkn ni aku rajin 10 kali ganda nak masak pun.. sama je aku tengok...buat perhiasan je lah nampaknyer...:D Tapi the main reason...aku kesian kat parent aku bila dtg umah..kerusi pun ala2 je.....:) Oke tak??
Kamera woman tidak bertauliah...
Different angle
Konon2 amek gambar ala2 Eric Leong ah..
Suka tak suka tak?? (Sambil tepuk tangan keluar dari string curtain aku- tiru Eric)
Almost done for dining and living hall.Next project- Kitchen...

No comments: