Monday, April 27, 2009

:: Upin Ipin Cuppies & Muffin ::

Finally...dapat jugak cari cuppies upin ipin yg Aisy suke sangat tu. Macam la dia mkn pun kek ni. Harap suke tengok gambar je la...Masa bagi kat skola Aisy tadi..yg lebih gembira ialah cikgu2 dia...takpela..dah mmg niat nak bagi pun...So esok diorg akan celebrate birthday Aisy tanpa kehadiran Aisy yg masa tu tengah naik kapal terbang kekeke.. Tape...yang penting..hajat aku dah tercapai..Mula2tu ingat nak wat party hula hula kat umah...apa nko ingat ni negeri mat salleh?? sound diri aku sendiri..kekekek..so..sudahnya sambut kat skola je la...:D Ann pun ckp..ala baru 2 tahun..tunggu ah 3-4 tahun sok..bru best..ok la ok la....
Hurm... nasib baik aku tak suke kek sgt...(Maaf gambar diambil sebelum susunan kek dibuat...)
Ala tomei tomei..Ni sapa ek??
Ala tomei tomei lagi.. Pakai songkok pulak lagi..
Ala tomei tomei kuasa dua.. Cutenyehh syg nak mkn
Ala tomei tomei kuasa tiga..
Ni sapa tah..upin ke ipin?? (puteh)
Lagi....(biru)
Yang ni special deco by kakak Ixa to Aisy...tomei nyerrrr ..(kata baru blajar..tp mcm professional je aku tengok design si budak Ixa ni hehe)
Wah wah...ixa pass dah nih!! Yang penting AISY tu...dik..akak simpan tau kek yg ade tulis nama Aisy tu...;)
Ni sume aku anto kat nusery...yg lebih sorry ah..dah masuk perut...

3 comments:

saggieda said...

hepi besday 2 aisy...semoga panjang umur..sihat selalu...hepi family day at KK ya Me....!

Xora said...

tidak~~ ngapa upload photo muffin tersebut~~~!!!! malu la.. tak secantik Upin Ipin :(

:: Princess Violet :: said...

thanks kak ieda...:D
ixa... ala ok hapa...dont judge book by its cover!! yummy muffin!! ;)