Tuesday, May 26, 2009

:: Ibu..Damam?? ::

Semalam ..aku half day..balek je dari skola..Aisy cari aku kat bilik..lepas tu die tanye...ibu...ibu damam?? aku pun jawap la...ya ibu demam..dia pun pegi amik Air mineral..hulur kat aku..ibu nak minum?? ibu minum yeah?? .. aku pun minum...die pun tutup botol tu pehtu simpan ... Aku ckp..Aisy..picit kaki ibu...die pun picit la...lepas tu mlm p klinik...die ckp..ibu damam?? ya aku kata nak pegi klinik la ni ambik ubat sebab ibu demam....die pun ckp..nanti mkn ubat yeah?? aku pun angguk je la...bukan main caring lagi si kecik ni....Pagi ni pulak..since aku MC...papa die terpaksa hantar p skolah..Bila aku kejut kol 7..Aisy..bangun p skola...naik motor..spontan je die jawap dengan mata tertutup..."TANAK!! UJAN"... (alasan papa dia time wiken bila Aisy ajak papa naik motor) lepas tu papa die dtg..ckp Aisy jom naik motor..terus je bangun..salam aku terus ckp babai ibu.....hai sabo je lar anak aku sorang ni....

No comments: