Sunday, May 3, 2009

:: KK Trip - Part II

Kitoerg p KK ni kire unplanned activity. Main redah je la..Disebabkan first day dah menghabiskan duit kat Philipino Market etc, so second day tu kiteorg decide nak p rileks2 Kinabalu Park n Poring Hot Spring. Lepas Imran hantar kete, kiteorg terus p sana. Buat2 mcm orang Sabah blasah je follow map yg aku amek free je kat airport, akhirnye sampai gaks dalam masa 3 jam. Syok giler!! sejokk je...Lpas p tempat sejok p mandi air paneh pulak kat Poring...hoye hoye..si Aisy suke sangat.. sampai tanak balek oke!! die mmg xcited kalau nampak air...org tua2 ckp..pantang tengok..!! :D Dalam kol 3 lebih dekat kol 4 cam tu kot bertolak balek ke KK. Malam pulak kuar p lepak2 cari seafood kat area UMS. Esoknye dah nak balek KL ..mmg rasa cam tak cukup je ..tp bagi aku dah sonok dah tu...sempat la rileks and buang masalah kat sana..:D Tapi...aku bawak balek masalah baru pulak..masalah nye ialah..pokai hahaha.. Esok nye balek KL dah....Actually nye masa last day kat Sabah tu kiteorg plan balek KL nak p Cameron pulak. So sampai je KL, abah terus cek ngan club membership die wether ade tak blek on 30th tu. Alhamdulillah ade..ingat nak amek 2 mlm..tp since kiteorg last minute booking..dpt la satu mlm je..takpe..utk thn lepas still ade 8 hari free lagi..
Aisy lepas mandi air paneh... Tu puas paksa naik tu..kalau tidak mau die tdo dlm kolam je..(Rasa cam nak buat pool je depan umah..) mcm la cukup kawasan??:D
Nampak panas kan?? tp sejokkkk
Kete si Imran... Tahniah!! kereta anda berjaya mendaki Kinabalu Park!! :D
At the airport. Awaiting for our luggage.
Masa ni bleh tak kunci rumah kiteorg terkeluar daripada bag..(bag dah amek dah masa tu) n terkonteng2 kat tempat beg tu..Aku rasa kalau kunci tu leh ckp..mesti die ckp..oii amek la aku cepat..aku dah pening ni.. Itupun nasib baik aku prasan tongkat Ali sapa ntah kat atas tu..kalau tidak mesti tak prasan yg kunci dah tercicir...Hieeee!!! Careless!!
Poring Hot Spring..
Jambatan Gantong... (Sampai skang ni Aisy still ingat Jambatan Tamparuli dia..asik sebut..ibu..jambatan tamparuliii!! )
Poring Hot Spring- gambar budak kecik mana ni?? :D
Poring lagi...Org tak ramai pun..coz waktu keje kan..syok giler.!!
Aisy main air tak hengat...
Owh ya..inilah Jambatan Tamparuli yg aku maksudkan...aku rasa ya kot??
Contoh barangan yang telah memokaikan aku...
Lagi contoh barangan yang memokaikan aku..
@Borneo Hotel
Aisy yang tidak terkawal dek kerana..nak berjalan........

No comments: