Tuesday, May 5, 2009

:: My Vacation-Part III ::

Di atas permintaan Encik Ann saya uploadkan la gambar2 yg dia amek kat kamera kiteorg. (Aku dok sibuk amek gambar pakai kamera parent aku jek..)
Ni apartment yg kiteorg dok masa kat Cameron. Mmg syiok kalau dtg sini ramei2...sume ade..tinggai masak je..!! dapo, microwave, peti, bilek ade 3, 2 blek air...etc
Siap ade full set of sofa pulak lagi..syg nye die letak krusi leather..dah la sejok..bertambahlah sjok...sampai aku terpaksa beli sarung tangan..(rugi tak bawak sarung tangan kebun kat umah ni..Melayang 10 hengget akuh )
Budak kecik tak dok diam...
Fasten your seat belt...:D
Sementara nak tunggu naik kapal tebang / eyoplen (Aisy ckp camtuh)
Semplang Restaurant-tomyam yg sedap...(kat sini pun ade tomyam poptek eh!!)
Sotong Bakar yummmy!!
Ikan...erk...ikan apa ntah ni..tp sedap giler....
Sayur..2 org mcm nak mkn 5 org..
Masa ni on the way back to KK berenti kat jap kat Ranau..Buah dia mmg murah gile baban..Bayangkan buah2 ni sume. 3 =5 Hengget..Tu lom lagi kat KK...Ade ke satu bekas buah 50 sen!! kat KL ?? Tak dapek la deyyy
Yang ni salesmakcik tu ckp..Stroberi ..erm goreng ke hapa tah?? (Apsal la aku bleh lupa?? )
Oklah u owls..selamat TERLIUR......

No comments: