Thursday, May 28, 2009

:: Petang yg berinformasi ::

5.15 : Bertolak dari ofis
- Ingat nak stay tp Aisy meraung2 dalam tpon bila dengar sore aku..kenala aku balek awai
- Dah la balik kena lalu jalan jauh ( jalan blakang dah tutup...)
5.45 : Sampai umah, tukar baju senaman ye kawan2...(ceh !! bleh caye ke hihihi)
- Plan asal nak p bagi ikan mkn kat jalan nak masuk depan nuh (ikan mkn roti xpired kan??)
- Sekali Ann bawak pusing2 dan kitaorg;
6.00 : Pegi tapau makan
- Sup, kerabu ayam nyum2...len ci kang ( dan sekarang pada jam 5 pagi aku sakit prot!!! arghhh- tibe2 aku bangun awal gile okeh...terus mandi pulak tu)
6.30 : Ann jumpe pulak kawan lama dia....menyembang pulak kat kedai... si Aisy ni dah meragam..maklumlah org tak sihat.......
6.45 : Sampai umah borak2 pulak ngan jiran tetangga iaitu kak Ani, Kak Ida (dah lepak depan umah aku haruslah join da gruppp- padahal nak siasat kak Ani bila nak bagi duit kutu aku- it's my turn this mth !!!)
- Ina ngan laki die main badminton, kak Ina main badminton ngan anak dia..Ann main bola ngan Aisy..
7.05 : Buat2 sibuk nak pegi amek surat
- Padahal aku nak masuk umah hihi
- Ingat nak basuh kete...tp tak larat pulak...
- Sempat gaks kak Ani buat plan nak p kenduri kat umah depan tu togeder geder ari Sabtu ni......kitep sama2 nak..pompuan2 je...ok kite kumpul kol 1.30 yer..bleh tengok pengantin datang ..erk...?? (So nantikan rombongan Mak Kiah di pawagam berhampiran anda......
(pssstt... Cuti Sekolah- Sunyi la bila budak2 tak de main kat sebelah umah aku ni nanti..)
* Cerita ini telah di olah semula pada jam 5.15 pagi, Jumaat, 29 Mei 2009 ( Aku pun mengantuk smula dah ni..)

No comments: