Saturday, June 6, 2009

:: Kendurisssss ::

Aku sampai Chini dalam kol 11.30 mlm ari Jumaat tu. Perjalanan memang rasa jauh.. (aku tak suke berjalan malam semenjak dah tue2 ni hihi)..nasib baik aku ade mood berborak ngan Ann sampai la tak sedor dah nak sampai umah ...(Well done Mimie!!- kalau tidak membute je dlm keter..!!) Si Aisy..lepas aku umpan die mkn bubur McD..tdo terus dari umah sampai ke kampung. Dan-dan sampai je bangun..dah la bangun..main pulak...maklumlah lama tak jumpe Aki ngan Nenek dia...lepas tu dan-dan la nak mamam...hampehs...terpaksa la aku layan dia sampai kol 2.30 pagi. yang si Ann ni pulak sampai2 je mandi2 smayang terus je tdow..
Hari Sabtu.. 3 kendurisss..mana satu nak pegi dulu aku pun not sure...Sedare aku kawen kat Chini Timur. Jiran aku (adik kak Mar) pun nak kawen kat Chini Timur and Wedding Waniey. Untuk tidak menghampakan semua...First Aku decide anto adik Kak Mar dulu..(adik die ialah pengantin lelaki)..So konvoi la secare beramai2 menghantar pengantin... Guess what..aku jumpa kawan baik aku yg dah lama gile aku tak jumpe..Linda..Anak 2 dah nko ek... Jumpa jugak Cikgu Omar ngan Cikgu Aini...(cikgu yg ngajo aku fizik, Math, Add Math, Kimia)..Cikgu ni dok depan umah aku je pun...tp tak penah pulak jumpa?? memang best..borak2 ngan cikgu aku ni..(ingat lagi result SPM aku die amek..gile saspen..nasib baik dapat pangkat 1 kekeke...) Anyway THANKS cikgu..Second Aku pegi umah cousin aku pulak...Jumpa cousin aku (abg pengantin) yg dah bertahun2 aku tak jumpe..sampai dah tak kenai okei..masa aku sampai aku ingat org nak ngurat aku ajak mkn kat bangsal sama2..rupenye cousin...ceh!! nampak sangat saham dah turun!! hahaha (BTW Cousin aku tu polis kat Balai Klang tu je..kannye jauh mana pun ek..tp susah gile nak jumpe)...Good to see my other cousin Kak Ida- aku tatau pun die skang ni bertugas di klinik spital Slayang..dulu dentist..Now dah jadi doktor pakar ..not to forget Kak Ella dah jadi cheff pulak skang ni..(bleh ah aku tempah nasik dagang), Abg Dek- dah tukar ke KLCC pulak..dulu kat Petronas Research Bangi jek...Dah ramai2 ni aku baru dapat tau Cousin aku kat Machang (rapat masa kecik) baru dapat Leukimia..Pity her...Dapat detect pun masa die pregnant anak ke 2 ni..Memula masa check up doc ckp die just darah rendah etc..2 3 kali baru doc detect die ade Leukimia..terus Ceaser baby dia (7 mths) then skang ni baby die dok dalam Incubator dan dia akan start buat Kemo next Tuesday...kesiannye...tetibe je aku rasa cam nak sgt jumpe die...Anyway wedding Wanie aku pegi kol 3 lebeih kot..Lucky still ade org amek2 gambar kat Pelamin..bleh ah aku snap gambo die barang sekeping dua..kekek.. Wanie .. wish u lots of love..joy and happiness..
Amboi2 kakak pengantin...aka ketua penanggah
BFF with her doter...Dear Linda..walau cemana pun kehidupan nko...remember...we are friends forever..
Fairus's Wed- Adik Kak Mar
Cikgu Omar & Cikgu Aini- Best Teacher ever!! Wish u selamat naik pangkat Cikgu Omar!!
Wanie..walaupun aku tatau sapa yg dok sebelah nko tu..nko kem salam je la kat adik kecik tu ek..Sopan santun budaknye..siap salam cium tangan aku hoke..

No comments: