Tuesday, June 30, 2009

:: Pizza lagi ::

Aku tatau la kalau2 aku dah kene mandrem ngan Pizza Hut kat Shah Alam kat Petronas tu..aku konfius tu Seksyen brapa..Arghh abaikan je tp Pizza kat situ aku rasa lebih sedap daripada biasa...Erm kalau si Aisy die bleh habis dekat 2 mangkok sup tu ok..Aku pulak dah kemarok waikiki ngan thai chicken..tp tade la aku nak mkn 2 dulang tu hehehe.. Aku rasa daripada mkn kat KFC ke McD aku lagi rela tengok Aisy kenyang kat Pizza nih...mmg konfom tdow tak bangun mlm mintak susu .. hohoho ( ade udang di sebalik mee) Nkorang layan la wajah2 dua branak nih..
Like father like son???
Sup yang bakal dihabiskan oleh Aisy...
Hamboi...sedap menyandar..."ini bil nye cik...."
Bon Apetite!!
Nak buat "peace" sign tak pandai .... jadi bentuk pistol pun kire ok lah!

No comments: