Monday, July 6, 2009

:: Aisy dan kucingnya ::

Nampak tak kucing itam kat bawah ni?? Aku bukannya nak ceta pasal kucing ni..tp aku nak ceta pasal si Aisy...(boley gitu??) Last wiken..masa aku sibuk di dapo..si Aisy sibuk menemankan aku...Dia pegi amek satu peket susu free yg aku dah lupe sapa bagi...Doktor Nazim- Az Zahrah kot..Aku tengok dah xpired...baru jerk bulan lima....ampeh...tp Aisy bukannye minum pun susu anmum .. die ckp.."Ibu...susu...bagi miyau....susu..." aaaa aku pun layan je la..letakkan susu tu dlm bekas..kasi kucing minum....Actually ni kucing si Ina jiran aku...tp aku tak paham kucing2 Ina ni suke beno melepak blakang umah aku...Ade 4 eko sebenarnya...3 itam tp seko je kelabu..yg kelabu tu dah kena kebas ...
Kucing ni tengah berehat setelah kekenyangan minum susu
Nak jugak...
Aisy tiba2 emo bila kucing ni tanak pegi kat bekas yang ade susu tu.. Dia siap sound " Miyauuu!!! cepat minum susu tuuuuuuu cepatttttt!!!"
Susu yang Aisy buat....aku pengarah jer...

No comments: