Monday, July 6, 2009

:: We are in LOVE ::

Setelah meneliti kesemua cadangan2 yang telah diberikan oleh kawan2 mengenai birthday present si Ann...aku hanya sempat beli barang seperti di bawah sahaja...Aku mmg dah bayek punye plan..kol 5 nak chow cin cau...skalinye..bos soh stay...so...LAST RESORT..aku pk aku nak p cari minachi juai bunga tepi2 jalan je...tp lucky kak Sinar ade nombo tpon FLORIST ni..Kedai ni pulak tutup kol 7..nasibbbbbbb... before dtg aku call siap2 dah...supaya akak kedaitu leh ready ngan bunga etc...aku bagitau aku nak 3 fresh roses for hubby's birthday..Aku sampai je..pleh bunga...then akak tu terus je bungkus...dan... setelah menunggu selama 15 minit..inilah hasilnya...lawa tak lawa tak??? :D kire ok lah coz still within my budget range..:D So..balek aku ingat masak macam2 coz mak mentua nak dtg dari Johor mlm ni....skali yang sempat masak tomyam n nasik je...telo bungkus apa sume tapau jer.. ok la tuh..:D Aku saja letak gambar bunge ni banyak2 kasi nkorang sume jeles...kekeke... Well...reaksi Ann??? terkejut...!! " Teringat akak kedai bunga tadi cakap kat aku " hai besttnyyerrr org yg dapat bunga ni...jeles i..3 roses means..cinta sejati...kalaulah ade org nak bagi i......"aiyark lebih2 pulak aunty rock ni..(aku rasa die cam 50++ tp masih vogue gitu!!)









Sume aksesori aku pilih sendiri...
* "Happy Birthday to my Anugerah.....LOVE U MORE.."

2 comments:

anna said...

whaaass....klas gitu buat surprise

:: Princess Violet :: said...

well... sebab aku tatau nak bagi apa dah ...."tutttttt"