Monday, August 24, 2009

:: Berbuka posa ::

Bulan posa ni aku masuk keje awai...kol 7.30-4.30. tp ari ni tak terasa sangat sebab aku sibuk gile...kire dari pagi dok setempat je...salunye aku wat senaman every 2 hours.. (bejalan2 jap) tp ari ni nonono...aku dok dendiam je...lg pun aku kannye sihat sgt...sakit tekak tahap gaban..then kol 4.30 tepat je aku terus p parking .. then balek..sampai umah dalam kol 5...lepas tu lepak2 je pk nak masak apa...Actually masa kat opis tadi Nizam dah cadangkan aku masak ayam masak halia...tp nak kene pakai rempah 5 la plaks..tade nye aku lalu kedai tadi.....nanti2 aku p bli ah rempah 5 tu dlu..on the way balek tadi ann call "Sayur smalam ade lagi tak?" aku ckp ade.."masak cam smalam letak telur bleh??" aku baru je jap tadi brangan nak masak sayo campor...hurm..since dia nak mkn tu..kene lah mentaati suami..cewah..so menu of the day ialah ayam masak merah, sayur goreng, ikan goreng cicah sambal semalam... ok enaf for today....aku dah tatau nak masak apa dah esok hari...nanti ah mintak resipi kat nizam lagi hihhihi...

1 comment:

anna said...

awainye masuk.SIb baik aku masuk kol 8.Tp salu terlajak masuk 830.hohoho

amik TAG kat blog aku eh mimi