Wednesday, August 5, 2009

:: Hijrah ke P1 Wimax::

Aku sekarang dalam trial period P1 wimax...As usual time2 percubaan cenggini mmg broadband akan laju tahap kambing...(mcm dulu ah mula2 nak pakai Maxis) .. laju tak hengat.... tp takpe..tengok ah dulu cenggana esok2 lusa...kalau tak ok aku g pulang balek...anyway aku amek pekej rm99 . ...pekej ni lagi laju dari Maxis....Ok la..aku still can save almost RM40 ringgit as compare to my current Maxis. Sorry ah Maxis..its time to say goodbye i guess...tp tu la...Maxis ni pun sebenarnya ikut tempat gaks...ade tempat yg die ok..aritu aku naik Cameron cun je coverage dia..kalau aku pakai P1 ni kang..pegi Cameron ade kene masok kampung org asli tumpang broadband diorg pulak hihi...Tapi yang bagusnye P1 ni..dalam umah tu leh wifi 5 pc/notebook...kire syok ah...aku online...ann online...aisy online..erk??!! Yang bagusnye Maxis pulak...ade byk value added..tp yg aku salu gune "sms" lah...senang2 je nko nak anto kat org sms dikala kredit nko abeh hihi..tp ade caj ah...kire ok gaks sbulan skali bayo maaaaaa!!
p/s: Aku kena sembahyang hajatlah cenggini ..heheheh (3 days to go to decide!!)

2 comments: