Wednesday, August 19, 2009

:: Promosi Kuih Raya Nusaputra ::

Atas permintaan beberapa rakan, terpaksalah aku jadi photographer tak bertauliah. Walaupun rupa KUIH raya kak Na ni mungkin tak berapa jelas..tp believe me...second batch yg kak Na antar kat umah aku minggu lepas mmg superb... lotsa improvement...mmg sedap...n yg paling penting...aku tau mesti raya tahun ni nkorang mesti nak bajet giler2 kan.. so why not cuba kuih Raya Nusaputra ni...

Kuih Semperit - RM 13 for 50 biji

Almond London - RM 17 for 50 biji
Dahlia/Bunga Cina - RM 13 for 50 Biji
Samperit traditional-RM 13 for 50 Biji
Tart Gulung-RM 17 for 50 Biji
Kuih Cornflakes -RM 13 for 50 Biji

Penghantaran sekitar Cyberjaya adalah percuma. yelah karang tak pasai2 aku kena pelangkong pulak nak caj nkorang hehe.. Anda boleh menggunakan perkhidmatan Yahoo Messenger! aku (emielynn) ataupun tinggalkan pesanan di bahagian komen...
Terima Kasih

1 comment:

Reen Tart Nenas said...

amboi2 reentartnenas bile nak promosi? :p