Saturday, September 26, 2009

:: Candid Raya ::

Tahun ni beraya kat kampung mertua aku kat Johor. Well..seronok jugak coz kat sana mcm2 juadah ada pagi raya. Yang tak de ketupat pulut. laksa phg sama rendang best mama aku jek!!...Sampai2 je kampung hari Jumaat tu makcik2 Ann ade yg dah sampai...diorg tengah buat sarung ketupat...so aku pun mengambik kesempatan belajo buat sarung ketupat.. dan hasilnya aku berjaya menghasilkan sebijik ketupat!!! Aku maleh nak ceta pjg2...nkorang layan je gambar-gambar candid raya aku nih..
My first sarung ketupat..Date taken: 19/9/09
Aisy keboringan dalam kete...asik la cium aku tanye bila nak sampai kampung ni bu???? Gambar diambil pada : 18/9/09 @ 6.30 pm
Aisy ngan Aki @ kedai aki. Gambar diambil pada : 26/9/09
Amek gamba dulu before balek KL- Gambar diambil pada : 26/9/09 @ 10 am
Goodbye my bracelet..elok pulak tu die putuih time-time nak balek raya...aku p kedai sume kata tak leh pateri smula..so aku decide to let go yg ni..lagipun dah almost 2 yrs...
Self Treat : new bracelet by Poh Kong. Nasib baik la on Friday tu waktu break panjang..aku p usha ni kat Equine. Blasah je yg mana cepat.
Muhammad Aisy dah mengantuk gile dah..masuk je kete..die terus tdo sampai la ke Temerloh Me & my sis. Sama ke?? Taken on : 24/9/09
Gamba raya sekeluarga patutnya amek di pagi raya kan?? Kiteorg?? di mlm raya pertama...sebab pagi raya sume pun sibuk jadi photographer orang lain..Date taken : 20/9/09
Sleepy Aisy...Tengah tunggu passenger nak p menziarah kubur arwah Pak Ajis.....Date taken: 20/9/09
Aku dah lupe kenapa si Aisy hepi sgt...!!
With in laws..
Acara bersalaman...
Aisy dah mengantuk ibu...
Aisy acara salam slow sikit...acara kutip duit raya laju je...
Makan-makan di pagi raya...
Slack sungguh puting awak tu Aisy..:D tapi die kalau mengantuk mmg cenggini...puting n kain..lepas tu ok ler...
Aisy bersama pakcik2 sedare yang kecik2..:D
Ntah apa pesen pakai sun glass dalam umah..owh ya..die dah ready nak p ziarah kubur masa ni....
Bersama pakcik yang sentiasa bersama Aisy...Uncle Luqman..

No comments: