Tuesday, September 29, 2009

:: Pekan in memories ::

On my way back to Chini last raya aku lalu Pekan...oops..before that aku singgah umah Ani ( eh apsal aku tak bergambar ngan Ani eh ?? Anyway Ani nko tak berubah pun..cam dedolu la jugak..comei2 gitu..) Lepas tu sampai Pekan mcm org gile ok pegi carik KFC sebab takut anak bujang aku tu lapo..Kelaka hoke aku tak jumpe pun KFC. KFC tu ade....tp aku yg tak jumpe...menunjukkan betapa lamanya aku tak p Pekan..hehe..lepas tu utk tidak menghampakan aku..Incik Ann membawak aku pusing2 sebanyak 3 kali kat sekolah lama aku (SMATAF)...Aku tak sempat nak amek gamba skolah pasal Incik Ann kata tak leh slow2 sgt (kete banyak)..sebab tu ah aku kena tawaf sekolah...byk dah berubah kan skolah kite (Ani, Ana, Wanie, Che Hus, Shah, Kak Ida, Kak Anis, Kak Mar, Kak Nisya, Kak Norma kan kan kan)...Sila imbau kembali kenangan zaman nakal2 nkorang kat skolah ni...
psst: bak kata bapak Che Hus...bagus2 budak panjat pagar ni..berbaloi la anto sbulan tu (aku tatau la bapak die perli ke hapa tp aku bangga pasal bapak Che Hus still tak jual van yg kiteorg naik time balek asrama dlu...)

Masjid ni banyak kenangan. Masjid ni sebelah skolah kiteorg dlu...mak oii.nkorang tau kan port lepak kite kat tepi pagar (bawah pokok besar ) tu dah tade...dah kene tebang....boring nye jadi budak SMATAF skarang hihihi
Indrapuri dah tade...yg ade asrama batu ni...(teringat zaman panggil abeeeeeeeee abeeeee kat restoren blakang pagi2 cuti nak bli mi goreng .. wakakka...)

1 comment:

saggieda said...

Me...kak ida pun kan,klu p pekan,mmg wajib suh encik husben akak lalu kat sek kita tuh,rindu gler kan me kat semua memory2 yg nakal tu...hehehehehe....x rugi jd nakal dulu,sekurang2nya ada memory utk dikenang...kan?kuikuikui