Monday, September 14, 2009

:: Raya Mode ::

Basically setelah berjalan bagai nak rak..sampai sakek kaki..barang aku tak dak pun!! tak kisahlah..janji si kecik tu hepi...lagipun dah besar2 ni puasa tu lagi penting daripada raya...:D
Dalam takde2 tu dpt gaks table runner ni utk aku...
Baju raya Aisy...5 (1 dah pakai tak penyabo sungguh lah) aki & nenek die belikan... yg pureen tu Aisy pilih sendiri...
Si Aisy kan..kelaka sungguh...sampai je umah ptg smalam..die menangis2 die ckp nak topiiii nak topii..yg papa die ni p lah amek cap dlm kete....rupenyer kan..topi tu songkok!! wakakak....last2 dah pakai songkok tu terus smayang la plaks...Kesian Aisy baju melayu tade lagi..nak sedondon punye pasai...tengok ah kalau sempat bli kat sini..tak sempat bli kat Johor jer...
Topi aka Songkok.... Selipar raya Aisy....
Selipar raya Aisy lagi...(sama jek pun cam gambar kat atas nuh)
Sliper raya En Ann
Baju melayu En Ann
Aku punye...> alas kaki..n table runner je.....
Songkok baru Aisy..last year punye dah tak muat...

3 comments:

anna said...

nt ry dtg ler umah aku...sblm ko balik ke pchg,ape salahnye singgah sat kat gombak kan kan

saggieda said...

singgah gaks umah akak kat dungun Me...hahahaha....lama x jumpa neh....

:: Princess Violet :: said...

ana > insyaallah... agak2 aku tensen jem kat bentong sok aku singgah la umah nko hehe

kak ida > dungun dekatnye kakk..:D kalau umur pjg ade rezeki ade la me sampai tu kak..:D