Wednesday, September 2, 2009

:: Wadi Unung ::

Sapa2 yg balik keje awal mesti tau pasal ceta Wadi Unung kat Astro Prima tiap2 ari kol 6-7. Aku sanggup balik masak cepat2 hoke sebab aku nak layan ceta ni..tp sebenarnya aku start tengok pun dah episod 16 kot..so sebenarnya aku dah missed byk episod. Tapi takpe..aku sekarang dah kemaruk layan ceta ni tetiap mlm dari episod satu mulai malam smalam..ha bagus la tu..org dok p smayang terawikh nko dok melayan movie.... hampeh.. bukan apa..anak kecik lagi tade sapa nak jaga kalau aku pegi terawikh..(cait alasan!!)
Ok lah aku tak leh nak update pjg2 sebab aku nak layan ceta ni..another 15 episod to go... (kat astro skang dah episod 17).
"Apa pun yang terjadi..berjalanlah tanpa henti..Air mata tertahan..waktu untuk dijatuhkan..Nanti kita kan tahu..betapa bijaknya hidup..Sepahit apa pun ini..pelajaran yang bererti..Semoga kepergianmu..tak akan merubah apa pun..semoga mampu ku lawan kesepianku.."

No comments: