Monday, October 19, 2009

:: Newborn kak Eri ::

Waktu lunch tadi aku dah rodong-rodong (kwn2) aku p tengok kak eri yang bersalin semalam kat Pusrawi..Kalau harap aku pegi n drive sendiri tak de la gamaknya....nak cari pusrawi sampai siam plaks kang...elok2 leh balek ofis smule kol 2, sampai 2 hari 2 malam aku tak balek2 sesat dalam kl..kekekek..(aku mmg bodoh sikit area KL ni)
Time nak balek singgah nursery amek gambo baby kak eri dlu...Cianye tengah tdow...skali skale nangis2 mintak susu kot?
Cutenye baby boy die!! (apsal aku asik ckp anak org cute eh??)
Agaknya apa la nama baby kak eri ni eh... Adekah Ariel peterpan??hiks...(aku acah mat labu je...)
Kak Eri dengan gembiranya menyambut kedatangan kami...(Gembirakah?)
Tak paham apa fungsi meja solek ni.. Agaknye kang time nak kuar kang kene bersolek dlu kot?? kasi comei2 baru kuar bawak baby.. tak pun untuk kegunaan para tetamu yang datang melawat...(cam aku lah tu sibuk dok bela tudung hhihi)
Bersama kak Sinar...Aku pelik tengok kak Eri ni...hepi bebeno je gayenye..tak sakit kah??
Ewah2 ..sengeh jek..Congrats kak Eri...!!!
(Lepas tu kol 1 lebeh tadi budak skmm lagi sorang pulak selamat bersalin baby boy gaks kat spital yg sama....tp tak sempat tengok coz dah tiba masa balek ke opis...) Congrats to Salina too....

No comments: