Tuesday, October 6, 2009

:: Open House - Norsam ::

Last Sunday kiteorg sempat menghadiri satu je umah terbukak...itupun dah tersesat barat aku nak pegi umah Norsam ni. Berkat kesabaran aku dan setelah memaki hamun round about yang tidak bersalah...dan kebodohan aku yg hanya memprint url map umah ke rumah Norsam..bengong!! patutnya print la map tu..nasib baik dengan otak aku yg tak berapa lupa lagi ni bleh ingat2 lagi jalan walaupun aku tengok map tu skali je masa kat ofis. Tapi still jugak tanya pakcik juai lemang ngan pak guard yg tengah kontrol hensem kat area perumahan Norsam. Sampai2 tengok ade khemah cantek...dengan org2 ramai...aku dah segan dah...(maklumlah tak pakai baju raya) tp disebabkan perut yg dah nyanyi2 lagu nazam lebaran kiteorg control macho je.. Norsam terkujat tengok aku sampai..(mau tak...parkin depan2 umah dia!!) mcm tak penah tengok org plaks hang ni Norsam :P Di sapa wife Norsam yang cute dan baik dan peramah dan tidak sombong itew membuatkan aku sejok je hati jap..lantas terus je mencapai pinggan dan mkn....Aku cuma nak kata satu je..makanan kat umah die..mak oiii tahap super gaban sedap...Ann balek umah pun siap bleh teringat lagi lauk pauk kat situ...Norsam sile jemput kami lagi di open house yg akan datang...:D Macih...Umah Norsam pun cantek..!!
Diorg ade sambut besdei wife Norsam...sebab itu lah Aisy main belon ni...tp jap agi die pulang balek...siap ckp..Ni bukan Aisy punya..
Aisy mkn byk gile!! padahal die tanak mkn kat umah...rupenye die pun simpan perut nak mkn kat umah Norsam!!
Khusyuk tengok org potong kek!!
Posing....
Posing..again n again...

No comments: