Friday, October 9, 2009

:: Sadden ::

Alfatihah untuk arwah AMINAH. It's a sadden menerima berita kematian relative aku yg kat Kelantan from Lina this morning. Aku tak de la kenangan terkini dengan beliau sebab sebenarnya aku rapat ngan dia masa kecik2 je..coz dlu selalu raya or cuti kiteorg mmg balek Kelantan ..kampung abah aku...Tapi betullah kata orang..bila org tu dah tak ada..barulah kenangan2 tu sume bermain2 dalam fikiran kite...Last aku jumpe Arwah raya tahun bile ntah..masa tu aku tak kawen lagi...aku pegi umah dia somewhere kat KL masa tu. Tapi cerita yg terakhir dengar pasal dia daripada relative aku ialah a few months back. Arwah masa tu pregnant...then doc nasihatkan anak dia di operate masa 7 mths berikutan keadaan kesihatan dia yg x memuaskan..mungkin masa tu die pun tatau dia ade leukimia. After buat kimo terus condition die makin lemah. Sempat gaks la aku tanye mama aku coz raya pertama aritu mama ngan abah aku p beraya kat Kelantan..katanya masa tu pun dah teruk dah keadaan dia. Tuhan lebih menyayangi arwah....die pergi juga meninggalkan baby dia yg tak sempat nak kenal mak sendiri...So sad...Semoga roh beliau dicucuri rahmat...(Ade juga sebenarnya terdetik nak jumpe sgt2 die baru2 ni..rupenye itu petanda yang aku akan kehilangan dia..)

1 comment:

saggieda said...

Al-Fatihah,smg dia dtempatkan bersama2 org yg di berikan Rahmah oleh Al-Khalik.....