Wednesday, November 18, 2009

:: Aku marah Hoke !!::

Maybank ari ni aku rasa makan sumpah seranah org je...Nko nak preventing mentenen kejadahnya di waktu tengahari buta cenggini..hari keje plaks tu..mmg saja mengundang kemarahan org je..aku pulak dah la kad umah aku dah kene block ni..so apa2 pun sebelum aku tdow kat luar taman aku mlm ni aku nak kene transfer mentenen fees jugak.....kalau by 2 pm ni tak boleh access maybank2u lagi mmg aku tuleh surat kat bank negara .. hambek nko...wakakak
Anyway aku dah call dah dah customer service maybank before aku kuar lunch tadi..sebab aku ingat kalau maybank2u tak leh pakai takpe la..aku nak p ATM je kuar duit then balek umah bayar jap kan..nasib "BAIK" la aku call dlu .. minah tu siap bleh ckp...erm semua tak leh pakai cik...atm maybank 2u..urusan online kat semua cwangan terganggu..pergh! berbulu je aku dengo ... ok..aku cool sat..aku ckp..bila agaknya boleh ok semula?? die ckp " cik boleh call kita dari masa ke semasa utk follow up... hampeh!!!
%#%^#&^*%*%&* hampeh !! (3 kali)

3 comments:

yatierayz said...

mie sabar...smga dipermudahkn..

Lia said...

Ha'ahlah.Mimie... pembawakan baby tak elok marah2.... hahaha...Lia ni nak kena ni.. bila masa pulak mimi pregnt ni...hahaha..

:: Princess Violet :: said...

amin