Friday, November 20, 2009

:: Membantu hewan yg dalam kesusahan ::

Last Sunday kiteorg pegi Shah Alam untuk aktiviti mingguan Aisy - tengok Go Cart dan seperti biasalah jugak kene p lawat Zoo yang tak diwartakan ni. Selalu tu dtg sume monyet2 ni buat bodo je...(dah kenyang lah ) tp aritu sume mcm kelaparan sgt...asal kete berenti je sume datang tadah tangan. Aisy dah sibuk dah "bu kesian kan..." ha ye la ye la...jom la p cari pisang....hilang nak cari pisang yg dpt goreng pisang..blasah je ler...Aku saja la beli keropok leko utk aku makan...Si Aisy dah xcited ni baling2 makan...sampai abeh g.pisang...die sambung plaks baling aku nye kopok...lantak...Biarlah dah rezeki monyet2 tu...tempat dorang dah kene teroka...kesian kan??
Ni kategori monyet remaje la kot...sambil huha huha sempat amek makanan yang Aisy bagi..
Risau aku monyet ni..takut terpa kat tingkap je..nasib baik tak
Tekun mengutip g.pisang dan kopok yg Aisy baling tru his window hehe
Huih kusyuk btol yg ni..Aku rasa dia baru dpt baby..tu yg lapa sesangat tu...muka die je la tunggu kat tpi kete..monyet lain mmg tade can ah!!

No comments: