Sunday, November 8, 2009

:: Our Lil' Maid ::

Inilah keadaan bilik air aku sekitar jam 2 ptg tadi. Sampai kecut2 tangan tamo naik...sebab?? nak basuh bilik air....tak suruh pun nak basuh...apa tak nye...habis aku punye shower cream jadi pencuci bilik air..adoiii....lepas tu jerit dari bilik air...ibu..jangan masuk lagi yea...licin....hamboi hamboi....bkn main sound aku tu...aku risau die tu je tetonggeng kat bilik air...apa2 lah anakku....ehehehe ni lagi satu penyakit yg agak berbahaya bagi aku.. asal masuk bilik je...die dulu pegi on aircon..on computer...on tv...on lampu tdo...pasal apa aku kata berbahaya..sebab penah skali tu...die on aircon time kiteorg sume dah turun bawah...nasib baik aku naik smula...kalau tidak..aku kena la jual tudung2 lama aku tu buat bayar bil api...sabo je ler....
Tak padan ngan kecik!! Itu batu basar atas kapla...
Gambo sensored 18SX..Harap maklum...Tapi aku suka pasal maid kecik aku ni rajin gile!!

3 comments:

siput^sedut said...

ihhhh sensorrrrr!! hehehehe

anna said...

pinjam aisy sat,bilik air aku dah lame giler tak bercuci

:: Princess Violet :: said...

anna >> boleh sangattttt