Sunday, November 22, 2009

:: Pagi Sabtu yg sangat cerah ::

Pagi sabtu aritu...Aisy bgn awal dan kalau dah bangun awai tu..sila lah mandi awal..:D Bukannye apa.. malam sebelumnya papa dia ckp ..Aisy esok kite mkn kat kedai mamak ek...kemain suke nye die...Memandangkan cuaca baik...dan ibarat stahun skali p sarap kat kedai ... Aku pun OK kan je ler...Lepas mkn kiteorg p basuh kete (rutin mingguan) then bawak Aisy p jenjalan...
Masa balek dia dok blakang ngan aku...
Kelaka ah budak kecik tu dok blakang cam tu
Banyak nye gamba dia??
Ish Aisy ni..cam naik vespa lagaknya kekeke
Hambek nko...sekali sarap...telo sparuh masak...Aisy suke gaks..
Fine..muke waktu pagi...buruks!!
Tengok Aisy mkn dah dekat sparuh...aku bese ah..pagi2 ni tekak aku tak leh nak masok sgt mamak nye food hehehe...(Eksyen siot!!)
Ni apa ni eh?? roti sadin rasanya...bukan aku yg order..tanye dia..tanya dia..(sambil tunjuk2 kat Ann)

2 comments:

siput^sedut said...

Kat maner gemuknyer? hiskk, cam biasa jer? Huihh org pompuan nih memang laaa mudah ngan phobia ngan mesin timbang.

:: Princess Violet :: said...

ish ish ish.....