Saturday, November 14, 2009

:: Satu pagi kat Macy Warehouse Sale ::

Ha mcm entry tak sabo aku sebelum ni..akhirnya sampai la aku ke MACY kat Serdang ni. Actuallynye mlm smalam kwn2 Ann dari Klang dtg umah..borak2 sedar2 jam kol 12 lebey...diorg balik je..aku dah tak leh tdow...alih2 kol 1 lebeh baru tdo...Tapi disebabkan dah teruja sangat nak p MACY...pepagi morning lagi aku dah bangun..semangat nak p MACY..Caranye tu..mcmkan nko tu nak p keje hohoho...Pegi umah Arina sat amek dia...kuar dari Puchong terus p umah Reen pulak..Hamboi2 si Reen pun kol 8 dah siap mandi mande dah..tak sabo nak p kekeke...dia dah aimed sofa dah ;)...Aku..?? dalam kepala nak cari curtain , complete set utk blek tdo.. :d yg kat bawah tu...takpe la..pakai je la lagi 5 tahun :D Lagipun nkorang yg penah dtg umah aku bukannye ingat dah langsir aku rupe cenggana kan? hihi... Kiteorg sampai sana around 10 cam tu...tengok2 parking dah nak full dah... agaknye ade org tdo kat parking dari mlm smalam kot ..Layannnnnnnnnn
Jauhnye nak jalannnnn....
Carpet yg best...apsal aku kemaruk sgt warne merah??
Aku cam tak pecaya reger ready made curtain 2 panel ni reger die doplo lebey je...pergh!! diorg juai kat Isetan RM79++
Barang-barang yg diborong oleh aku , Arina ngan Reen...
Curtain ni aku suke sangat...nam puloh utk tingkap 2 panel..kain mmg best gile..aku rasa kat jelita Nilai pun tak dapek nam puloh....nko balek tinggai pasang je ... mmg kewl habis!!
Ni pulak karpet.....mmg tak dpt reger cenggini even kat Nilai...(aku tau sgt la Bangla2 kat Nilai tu kedekut sikit nak turun reger kapet diorg sebab tu aku tak pernah berjaya beli karpet lagi kat Nilai ....cukuplah sekali :D)
Shoe rack ni aku mmg bekenan...cuma kaler nye tu je la...Kalau itam tadi confirm amek...before balek..aku gatai mulut tanye budak MACY tu...die ckp..kalau akak nak murah esok akak dtg....Tengah-tengah angkut barang kat kete...Arina ckp " dah sold out dah me nko punye shoe rack tu"
I laik...tp aku dah ade katil...As i said...aku suke warne cenggini skang...
Aku dah amek ni tadi....tapi aku letak balek pasal aku dah amek blind yg lagi murah...
Lampu ni aku bekenan gile...Tapi sebab purse kurus tak yah lah...lepak dlu...aku dtg lagi tahun depan Insyaallah...hihi
Sofa ni pun aku bekenan...tp material die sangatlah kena dengan regernyer..hihi...lupakan je lah...sila amek gambar sahaja...:D
Kawan aku jadi model dlm ini gambar...Towel die pun murah..so kiteorg sume dah ade towel baru sorang satu..towel raya ..boleyy gitu??
Ni bhgn katil2 n tilam tadi..tilam pun murah2..brand Dreamland..Unless nko bawak lori sendiri...caj penghantaran adalah 80 hengget...Memang berbaloi2 aku dtg...Ann pulak sikit2 sms "beli ler..beli ler"... ingat cop duit ke hehehe..kalau aku keje cop duit best gaks..aku cop duit utk diri aku banyak2 sikit...Tapi tu lah...kalau tak beli pun...nanti kene beli gaks...kat tpt lain yg lagi mahal dan tade kualiti ... So disebabkan itu aku gagahkan diri dtg gaks beli kat sini..."Hai...Kena mintak tolong kat HSBC lagi..

3 comments:

k.yatie said...

wah meriah sgguh yek...syok sakan la memborong kt sini. seme reger memg gila2 punya murah. kalu akk pn msti amik punya yg bekenan di hati. tkut nnti nyesal!!! hehehe..

:: Princess Violet :: said...

tau takpe kak!!! me dah mcm org gile..amek letak amek letak...alah tak kisah la outdated sikit dah fesen die...tp tahan lama...bukannye tetiap taun nak p MACY nye sale je kan (erk..bleh caye ke eh)

k.yatie said...

hehe..2 la pasal. x kire la cemana gayanya mie. yg pnting i like!!! memg bebaloi-baloi...taun dpn gerenti p lg ni..hahaha..xleh caye kalu mie!!!