Saturday, January 2, 2010

:: New Year..New Change...New Look ::

Perubahan pertama untuk tahun 2010 ni...
Sebenarnya ade kisah disebalik sandal ni. Memula aku beli pattern lain....lepas beli tu kiteorg p jenjalan kat jusco ioi tu...then baru je pakai dlm 10 minit cam tu..kaki aku cam merah2... melecet..... aku terus p kedai tu balek..then tukar....yg aku minat sume tade saiz dah..end up terpaksalah ambik yg ni je walaupun saiz beso sikit.takpe la..kot2 kaki aku kembang sok senang sikit tayah bli baru dah...

6 comments:

k.yatie said...

akk suka la me.....cntik!!!!

saggieda said...

akak plak mmg suka brand dia tu...i like...kekekeke...

:: Princess Violet :: said...

ok la ok la..me suka pasal ann belikan kekek...

siput^sedut said...

amboii becadangg sampai ke selipor yerkk..? hahahahah

:: Princess Violet :: said...

ya btol tu.. sampai selipo hoke .. ;)

siput^sedut said...

tapi betullahkan, kalau kasut yg tak sesuai, kan ker bahaya, mana laa tau kasut tur tapaknyer licin ker haper ker.. hiskk..nyilu laa membayangkan..