Sunday, January 17, 2010

:: Proton's Family Day ::

Eh ceta ni dah lapok sebenarnyer...tapi takpe la...dek kerana ramai yg tanye kenapa lah aku tak hapdet2 princess diari aku ni..jadiknya aku nak cetalah kat nkorang ceta lapuk ni. Well, Family Day aka Open Day Proton ni telahpun diadakan pada last Saturday. Eventho start awal gile at 7..tp kiteorg p around 9 cam tu....sampai2 depan Proton of course la tade parking dah...nasib baik pak guard soh p park kat COE (Centre Of Excellent) sebab yg bagusnya Aisy boleh naik bas yeay!!!Kalau tidak asal kiteorg kuar kalau nampak bas mesti si Aisy ckp.."Ibu...Aisy nak naik bas".. Sonok jugak FD Proton this time pasal kiteorg leh masuk kat tpt keje Encik Ann. Sonok sgt si Aisy tengok robot2 papa dia. Sampaikan tanak balik tuuu...
at COE

COE Part 2
Belong's to Aisy????
Mula2 naik bas, skema giler...jap agi..bas dah jalan mcm jakun sangat kekekeke
Tun Dr. Mahathir...Actually this time aku salam ngan Tun Siti Hasmah tapi gamba tu dalam henpon Encik Ann...
Masa ni sessi Innovation Contest among staff. Staff diberi kereta2 scrap dan dalam team diorg kene buat la kete tu jadi cam lain... heheh banyak gaks yg pelik2...waja jadi kete askar etc...tade la maknanya aku nak upload sume..kang jadi cam album gamba la plaks...
Ni salah satu yang menarik perhatian. Gile dasat diorg leh buat kete ni jadi cam kasut..pergh!!
Ni team QC kot yang menang..aku pun dah luper..tp konon2 jadi kete lumber lah..
Robot-robot papa...
Dek kerana budak2 dapat party set so si Aisy dengan rakusnyer membukak sume party2 pack yg die dapat then membuat sampah di dalam Proton..
Super duper khemah
Naik bas masa nak balik...
Muka dah keletihan...
Sayang sangat ngan belon die tuh...

No comments: