Saturday, February 27, 2010

:: Black Out ::

Sabtu.. tengah sedap2 berkipas depan tv...tetibe "poopppp" letrik takde... gile nko di kala kol 1 tengahari letrik tak de.. dah la panas "ting ting" .. berasap gile aku...dengan si Aisy dah mamai2 nak tdo..daripada kuyu mata nak tdo tu jadi aktif gile pasai panas...muka dia aku tengok dah merah .. alahai kesiannyer...dengan segeranya aku call TNB..."cik kenapa area umah saya ni letrik tade??" org tu ckp.."oo putra perdana yer? kite ade masalah sikit"..."erm bila nak ok yer?? "dalam 2-3 jam lagi...(boley tak nko cam confirm sebab bleh ah aku plan apa aku nak buat kan??) adehhh last2 aku cakap "Aisy..jom ah mandi...kite p jenjalan" (padahal tade tujuan pun) dengan lajunya dia berserah diri ......mandi air ujan dekat 15 minit si mamat tu..dah siap2 tu aku bawak die p basuh kete la...pusing2 la...konon2 nak bajek masa 2-3 jam tu kan....balek umah dalam kol 5 wahh wahhh tade letrik lagi..aku dah berangin dah ni...pak gad kata kol 6 karang baru ade...aiihhh si Aisy pulak elok je tdo dlm kete..sian pulak....terpaksa la aku lepak dlm kete sampai la letrik ade balek ... hadoiii pengalaman kelat sungguh la...

No comments: