Sunday, March 21, 2010

:: Aktiviti Ahad ::


1. Tengok Alice in Wonderland..
Aku mmg dah xcited nak tengok Alice in Wonderland ni sebenonye...so do Aisy...kemain dah ceta kat cikgu die nak p tgk A.I.W. So, memandangkan kiteorg dah bli tiket on Sabtu lagi.. kiteorg mmg dpt row bayek punye la...blakang skali tepi...bli skali seat utk Aisy...sekali bila dah masuk dlm..lampu dah tutup..Aisy dah start kemaruk...gelap la..kenapa tutup lampu lah.. takut la...nak balik la...(Aku dah saspek dah...die ni mesti tak minat ceta2 fantasi katun2 ni...) kalau ceta2 tu melibatkan rempit2, motor kete racing tu..ha serah kat dia...(Spoil je nak menonton aku ari ni)...Sudahnya half way ceta...die tdo kat pangkuan aku...sampai la ceta tu HABIS...adeh..nak buat cenggana...LAYAN je lahhh..:d Nasib baik tak amek 3D..kalau 3D ade yg spec 3d kene pecah ngan aku ari ni ...tak pasal2 pulak kang kene bayo RM200 :D2. Beli Iron baru
Yang ni aku kene justify kenapa aku beli baru...Hiks.. Macamkan aku penah beli iron sendiri?? :D Itupun nasib je ade org bagi adiah masa kawen aritu, Alhamdulillah..tp aku dah almost 5 years kawen so logik la kalau iron aku buat hal ... habis tudung kesayangan aku belubang uwaaaaaa...Jadi hari ni aku nekad beli iron baru..dah alang2 beli iron, elok la aku beli terus iron yg leh pakai agak2 lagi 15 tahun lagi ye tak?? hihii :d... Dah usha kat Sen-Q ade la iron aku menat tu..eh boleh pulak..kejap2 kang.."kak...warne tu dah abeh la..akak nak itam merah tak" bla aku ckp ok jer.. die ckp ade org booking pulaks...badigol so'od btol...Last2 aku angkat kaki....mmg rezeki kedai kat S.Alam tu la tadi...dtg2 elok je minah tu ceta pasal model tu warna mcm kat atas ni je ade..tade warna lain...ha nampak sgt mamat tadi tpu aku hihi...So aku angkat je terus iron ni ..ewah...balek terus Encik Ann rajin gosok baju sendiri..erm...bagus bagus..esok gosok baju saya plaks yer bang...;)

2 comments:

siput^sedut said...

hamboii santek iron cik Princess Violet hehehee...cam transpomer pun ader.

:: Princess Violet :: said...

hish..tu bukan sebarang transfomes tu..bleh tukar jadi mesin duit tu wakakakakak