Monday, April 5, 2010

:: Aisy vs online game ::

Bawak Aisy p Lowyat ari ni. Kejap je...tengok org crawded sangat terus ajak balik..sabo je la..terbantut nak tengok blackberry (uhuk uhuk-batokkk)... terus balek je...sampai umah...mandi pun nak cepat je...tau pasai pa??? pasai nak main game ok.. aku tengah mandi ni...ketuk-ketuk bilik air sampaikan nak runtuh blek air...(ibu...ibu...cepatlah aisy nak men game ni...aisy dah on kompiter = computer) Aku pujuk die...Aisy kite makan malam dulu lah..baru main game...aku tengok mata dah kuyu kalahkan si Ak....m (teeettt)...Ehh tanak ok..."tayah la mkn ibu..kite men game kete suzuki je (tang mana rupe kete suzuki aku pun tatau..) Lepas pujuk2 dia...aku ajak turun mkn (yg lebihnye mak die ni nak tengok ABPH hihi)... Last2...dah kenyang...kompiter ntah kemana...org tah kemana...dia tdo dah kat depan tv...alah kesiannye Aisy.....Tapi before tido aku dah ckp ngan dia.."Aisy..kite main game esok ye........nkorang tau tak pasai ape die nak ajak aku main game tu jugaks??? ..pasal tangan die kecik...die bleh tekan arrow ...> je.... aku kena tekan button Z ngan space bar... sabo je la....janji kete die jalan ......

No comments: