Monday, April 12, 2010

:: Di9ital Mall punya kesah ::

Semalam lepas meeting kat Bukit Kiara Equestrian Club, Ann bawak kiteorg p Di9ital Mall..ha nak sangat nko pegi kan..hambek nko aku bawak (gamaknye cenggitula dalam hati Ann berkata-kata..eh!! terburuk sangka plaks hihi...) Abeh bini die ni sebuk je..asal lalu situ je.."Bang..bile nak p Di9ital Mall"..ye ah tengok dari luar cam gempak je..skali masok dalam macam hampeh!! Dah la atas die kondo ke apartment ke aku tatau la…Aku tanye Ann…apsal la kedai2 kat situ mcm segan2 je nak bukak..kete banyak tp org tade ... Ann kata… agaknye org yg dok kat atas tu buat laluan balik umah je kot...tu yg kereta kat parking nampak banyak tp org tade..…Agak2 bawang dah abeh je..turun carefour pakai baju tdo je….Syok jugak eh…duit pun cepat je la abeh..(kalau aku la tu)..yg aku nampak happening is Carefour die je..tu pun boleh kire je brapa org je..hihi.. Apa2 pun memang Di9ital Mall tak Di9ital langsung! Kedai ade banyak tp sume tutup ngan kanvas!! H.A.M.P.E.H

No comments: