Sunday, April 18, 2010

:: Fuh terkejut !! ::

Malam tadi bila dengar berita pasal Achik Spin eksiden ..secare otomatik nye aku terus surf kat intenet tentang berita tu. Aku tengok dah ramai gak yang update entry masing2. Aku tak tengok la pulak Hitz 1 ptg smalam...tapi dipercayai arwah eksiden balik dari show tu. Yang sebenonye aku lagi minat Siti Nordiana ..tp bila diorg nyanyi sama2...kire boley la layan lagu2 duet jiwang dorang...(lagu zaman2 keciwa dulu kaler..erk??) Tapi aku sedey btol bila tengok melodi tadi bila wife die kata arwah sempat call soh sesiap nak ajak kuar...owhs..kesian tengok anak die pakai tudung cute je tatau apa2 dan mencari2 ayahnya...Walau apapun...ajal maut semuanya di tangan Allah SWT. Al fatihah ...
Berita lanjut boleh di dapati dari sini;
http://www.budiey.com/achik-spin-meninggal-dunia/
Dan secara tiba-tibanya aku layan lagu2 siti nordiana... ???

3 comments:

Xora said...

rabu nnt , jgn tidur lagi, acik tu jadi artis jemputan.

:: Princess Violet :: said...

tu la pasal ....

:: Princess Violet :: said...

apsal tak leh masok blog deme?? salah url ke ek??