Saturday, April 17, 2010

:: H1N1 ::

Semalam masa aku ambik Aisy kat skolah, cikgu die beritahu ade brother Aman Putra suruh sampaikan kalau anak2 kat nursery demam suhu 39> terus bawak p hospital tayah hantar ke nursery. Ithink bro tu sangat prihatin (so do i when it comes to Aisy). Ini ade yg anak sampai muntah2 belahak dan lembik kat nursery pun dok antar jugak lagi...Duit boley cari dik oii tp anak?? ade ganti?? So baikla nko jaga anak nko tu daripada buat jangkit kat anak org lain....Aku kalau kene amek cuti ke mc aku tak kisah la...kalau sebab tu aku kena buang keje pun aku tak kisah.. Tapi once anak aku tak sihat..aku mmg akan cuba sedaya upaya take care anak aku sendiri...eh..tiba2 ter emo kejap kekeke.. Ha..berbalik kepada kisah H1N1 ni.. Nana (cikgu Aisy) bagitau smalam, Bro tu ckp, diorg buat semayang hajat kat surau Aman Putra untuk satu family Aman Putra Phase 1 yang suspected H1N1. Tapi anak dia dah masuk hospital dan katanya kritikal. Sama2 la kita doakan adik tu selamat dan kembali sembuh..AMIN... katanya kat Putra Perdana ni dah ade dua kes dah....satu lagi kat apartmen mana tah....Risau pulak aku dengo...Tapi nak buat cemana kan..Tawakkal je la....Mudah-mudahan selamat sejahtera lah kita semua hendaknya...kadang2 bila tak kene batang idung kita sendiri kita akan buat dek je soal ni sume kan?? ... Peace!!

No comments: