Monday, April 19, 2010

:: My First home made chocolate!! ::

Ye betul, aku begitu excited untuk membuat coklat hari ini...Konon2 nak buat untuk nak bagi kat skolah Aisy besdei die nanti...tp aku surrender...hhihi...Actually dah lama beli bahan2 dia..cume nak buat tu maleh...dan asalnya aku beli coklat putih... Tapi memandangkan aku balik keje awal tadi.. aku paksa Ann ngan Aisy kuar pegi cari bakery kat Puchong Perdana yg jual pewarna ngan "cetak" coklat . :D Ye aku tau korang mesti kutuk rupe cekelat aku yg cam cacat sikit tu...tp sila abaikan ...maklumlah first time maaaaaaaaa... Eh aku suka la kaler ni...kewl!! :) Rasa?? rasa coklat ler :D (untok makluman : ini adalah bear yang tengah pakai mask untuk mengelakkan terkena H1N1 hihih)
Need more colors
Yummy!!
Maaf ek...aku jakun sikit...mesti kena abadikan ketidak senian tangan aku nih hehehe
Mak oii comotnye cekelat akuhhh.. yg tompok2 putih tu is kacang...aku bli tak dan nak tumbuk sikit coklat dah masak...aku terus masukkan je sto'ek kat atas coklat itu
2 jenis ni je aku larat nak buat...abeh dah coklat aku anyway...esok kalau aku rajin buat yg dark choc plaks..(kalau RAJIN lahs)

5 comments:

mekda said...

lawak tul tgk muka bear tu..kesian dia..hahahahaa

:: Princess Violet :: said...

hahhah....die pakai topeng h1n1 lahs! :D

Anonymous said...

bear comel mcm tuan yang buat hihihi...

Anonymous said...

ni papa aisy le..kt bwh

:: Princess Violet :: said...

ello papa.tp aisy suke coklat ni kan.