Wednesday, April 28, 2010

:: Pemalu la pulak ::

Semalam aku baru pegi check up 5 bulan…bagus…dah nak masok 6 bulan baru terhegeh2 nak pegi check up..kalau dulu masa yg first .. baru pas check up 4 bulan ni…pastu tak masok lagi 5 bulan…eh dah sampai depan klinik kesihatan dah…(sampaikan akak yang bahagian registration tak sempat nak pakai gincu - maklomlah aku salu jadi org petama check up lepas waktu lunch ) Ni.. dah dok depan klinik swasta pun siap bleh nak tido2 dlu dalam kete rasanya…Bila pikir balik..cam kesian pulak kat baby aku ni..Tapi sebenonye bukan tak sayang…Dengar ye kaum lelaki..kadang2 tade semangat bila hubby tak teman pegi check up.. Eh tapi masa Aisy dulu tade la pulak aku nak berteman2 ni… Aku lagi rela pegi check up sendiri daripada nak dengo En Ann membebel..apa lama sangat tunggu ni..bla bla…Tapi yg ni sangatlah manja seadanya…Owh ya panjangnye aku merapik…Semalam doctor dah scan dah .. tapi still tak nampak lelaki ke pompuan lagi…Pemalu sungguh..siap2 paling2 muka plak lagi..wah wah… before scan dok joget2 sangat dalam perut aku.. Tapi takpe la…asalkan sihat sejahtera hendaknya…tak kisah la laki ke pompuan .. :D Adiozzzzz

No comments: