Thursday, April 1, 2010

:: Ye la..ye la..aku sengau ::

Aku tak ingat bila aku start kene selsema ni..Yang pastinya....hari aku punye nose mmg stuck gile...dah cara cara macam orang sengau dah... Aku ingat p klinik arini nak amek MC je pasal Selasa lepas aku dah mengangkut ubat selsema ngan ubat demam kat Klinik Gomez. Aku pulak ari ni punye la tak larat nak kuar... nak pegi ATM apatah lagi...rase cam, ATM tu kat Australia je jauhnya...dalam purse ade doplo lima hengget je... arghh aku tak peduli...aku harap doktor tak caj aku mahal2 lah......Beria aku ckp ubat demam dah ade...ubat selsema dah ade..antibiotik dah ade... eh tapi die nak jugakk la kasi bil aku banyak...ok saya bagi awak ubat selsema yg titik punye ok...mkn vitamin yg saya "bagi" ... dan saya bagi awak mc 2 hari..demam awak agak teruk ni.. idung ngan tekak dah merah...Aku iyakan je...Masa amek ubat aku tanye "brapa ringgit ye??" budak tu jawap..."21 ringgit je kak"...fuhh legaaa...Tapi memang pagi tadi aku tahap2 flat gile dah....muntah dan tak leh mkn langsung...haii sabo je la...

No comments: