Wednesday, May 12, 2010

:: Gomo Kelate Gomo ::

Malam Semalam....masa aku tengah baring-baring...

Aisy : Ibu..apa nama lagu tu ibu...(sambil tolak kete mainan die kat atas katil)
Aku : Apehal pulak anak aku ni (dalam hati)..
Lagu apa Aisy????
Aisy : Ala...lagu tu...
Aku : Ye la...lagu apa?
Aisy : Kate' Gomok...
Aku : Gomo Kelate Gomo????
Aisy : Aaaaaa'a... gomo klate gomo...gomo klate gomo...(Sampai tersengguk2)

Last2..kena marah ngan aku....dah dah tdo tdo!! (sila bace doaaaa)
Rupenye papa dia ckp...masa diorg p kedai tu , asben aku bukak radio muzik..so ade iklan pasal bola...ade sebut "gomo klate gomo".....tu yg die dok ikut tu....aku tak kisah la dia nak nyanyi kan..ni sambil nak sapu coco butter kat aku bleh die ckp kat baby dia ..."baby..gomo klate gomo"...adehhh (untuk dengar rhyme die sila bukak radio muzik)

No comments: