Monday, May 31, 2010

:: Kenduri @ Bentong ::

Tired...~~
Tapi berbaloi2...sebab dapat jumpe sedare mare...Kenduri ni adelah kenduri kawen spupu Encik Ann iaitu anak pakcik dia...(clear dop??) Gerak dari umah dekat1 kol 11 pagi cam tu, then sampai Bentong dalam kol 12...Nasib baik jalan tak jammed....smooth jer...sampai2 umah Pak Teh Ann..tengok2 umah cam lengang..rupenyer buat kat dewan..aperdaaaa Encik Ann salah info!! so menuju ke dewan dengan perasaan macamkan nko yg nak kawen hoke...park depan dewan(konon2 VIP ah)..nasib baik tade kompang je..kalau tak mesti org ckp kiteorg pengantin ....(nasib baik perut ke depan kalau tak sure aku perasan) ahaks!! Maklomlah aku dulu kawen kat umah je..buat tade la beso mana..mana ade DJ gah2 siap bleh tuju2 lagu plaks lagi mcm tengah dengo Radio Pahang FM dah gayenyer...Menantikan pengantin yg berarak tiba aku lepaking je ngan makcik2 Ann dlm dewan...gile paneh hoke!! walhal kipas bersusun dah aku rasa (hormon kot)...Ade satu benda yang aku suke bla jumpa orang2 yg lagi tua ni..mula la ader yg buat scanning masing2 pasal future baby aku..."oo ini girl ni"...majoriti ok!!...dengan menahan kembang idung, hati aku kembali berbunga2 wakakak....(Denial Mode) jahat seyyy!! Selesai majlis sume skali around 6.30 kiteorg balek KL...konvoi ngan mak n adik ipar aku beserta sepupu Ann yg kecik2...Apa lagi....suke la budak kecik yg nama AISY tu..:D
p/s : Ceta ni aku tujukan kat kawan2 aku yg dah plan nak buat lunch pot luck hari ni...as the reason why aku lupa nak buat sambal mangga wakakkaa... Dah nak tdo baru aku teringat barang2 aku tak beli pung..sowwi donk!!

- Nkorang nak tengok gambar ke?? tayah la...aku maleh nak upload haha

No comments: