Saturday, May 22, 2010

:: Outing-Alamanda ::

Bangun je pagi ni si Aisy dah sibuk tanye "papa mana ibu???" Walopon dah dekat seminggu ni si Ann dok ckp kat Aisy "ujung minggu ni papa tdo kat tpt keja"...adeh...budak2 bukannye paham sgt kan...Yg dia tau wiken kene pakai suar jeans (p jalan la tu)..Ann kene pegi team building this week kat ECO Resort Bentong...uwa....Jadi untuk mengembirakan hati Aisy dan hati aku..aku ajak cikgu Aisy kuar p Alamanda...Nana kalau kuar mesti dibawaknya Mikail-BFF Aisy.... ari ni cikgu Liza pun join (yg jaga baby)....bukan main sonok lagi si Aisy..sampaikan tak ingat aku dah..ish ish ish...Tade tujuan pun..ingat nak tengok Shrek Forever..tp sure penuh panggung pasal baru tayang kan.....jenjalan la buang masa ngan buang duit...hiks..apa2 pun berbaloi2 gaks aktiviti ari ni sebab aku dah dpt apa yg aku IDAMKAN selama ini..cewahhh... :D
Tak sah hoke kalau tak naik menda alah ni...cendawan busut mana ntah...:D
Ye betol..penah ke aku ceta yg aku sangat mengidamkan nak beli boot sebelum ni?? (ke aku ceta kat member2 aku je ek?)..anyway aku dah dpt boot yg aku suke...ade sale pulak kat walk in Alamanda....i laik...sangat comfort dan tak tinggi sangat...can't wait untuk memperagakannya minggu depan u owls...:d

No comments: