Sunday, May 16, 2010

:: Selamat Jalan Piala Thomas ::

Beberapa hari masa musim Piala Thomas ni aku konon2 nye sokmo la balek awai....tetibe semangat kesukanan membara....Padahal sebab badminton je yg aku paham corak perkiraan dia...yg lain hancor hehehe....(eh chop!! aku rasa aku penah main badminton masa kat MMU dulu ah walopon wakil utk diri sendiri je bukan wakil MMU hihi) Membawak ke ari Ahad, aku beria hoke dok depan pc nak tengok final thomas cup...(Sanggup ni tak ikut Ann ngan si kecik Aisy tu tak pegi low yatt)...reason beso >> aku tak larat ah nak berasak2 ngan org ramai kat sana...Semangat sokong Indon ni tadi ni..walopon aku tau China mesti menang punya..tp aku suke ah semangat team Indonesia...fight bermati2an...tak mcm player M'sia...lembek !! Apa pun..Goodbye Thomas Cup...selamat pulang ke China buat ke 8 kalinya..Player Msia sila belajar dari kesilapan yer...Cari ah pelapis2 baru...Good luck for the next 2 years okei ;)

No comments: